یاس من
یاس من

یاس من

توایی آغاز روز بودن من

امروز یه حس خوبی دارم که هیچ جوری قابل توصیف نیست. این روزا بهترین روزای عمرمنه : با تو بودن.

امروز دلم می خواد همش تو کنارم باشی.


کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت میدونی عادت نیست فقط دوست داشتنه محضه


کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم

میگم وای چقدر سرده میام دستاتو میگیرم


یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم

از اینجا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم


***

بیا گل واژه ی عشق و با تو هم صدا بخونم

تو رو دوست دارم و ای کاش تا ابد با تو بمونم


***

من از این دنیا چی می خوام دو تا صندلی چوبی

که من و تو رو بشونه واسه گفتن خوبی


***

 منو با خود ببر تا اوج خواستن بگو با من که با من زنده هستی


بذار از داغی دستای تنهام بگیره حرم گرما بستر من

بزار با تو بسوزه جسم خستم ببینی آتش و  خاکستر من


تو ای تنها نیاز زنده موندن بکش دست نوازش بر سر من

به تن کن پیرهنی رنگ محبت اگه خواستی بیایی دیدن من


که من بی تو نه آغازم نه پایان توایی آغاز روز بودن من

نذار پایان این احساس شیرین بشه بی تو غم فرسودن من


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد