یاس من
یاس من

یاس من

اولین سینما رفتن تون مبارک

دیشب دو قلوهای مامان برای اولین بار رفتن سینما، برای تماشای فیلم شهر موشها . اصلا فکرشم نمی کردم که 2 ساعت روی صندلی بشینن و فیلم تماشا کنن. براشون حسابی جالب بود . البته یوسف از " اسمشو نبر " ترسیده بود و اومد توی بغلم. یوسف عاشق " کورول موش " شده و یاس هم می گه به من بگید " صورتی ". به بابا شونم می گن " مشکی " و منو هم " نارنجی " صدا می کنن. اییشش بدم میاد...




دیشب دلم بچگی هامو می خواست . بی اختیار چند قطره اشک هم ریختم .فقط نمی دونم چرا همه پیر شده بودن بجز اسمشو نبر!!

تلویزیون ممنوع !

یک هفته تله ویزیون رو خاموش کردم و کلا از برق کشیدم. می خواستم امتحان کنم ببینم چی می شه. با خودم فکر می کردم که من می تونم خیلی راحت بدون تله ویزیون زندگی کنم، فقط شاید آقای ات ساین به خاطر اخبار ورزشی و یا مسابقات ورزشی همراهیم نکنه . . .


  ادامه مطلب ...