یاس من
یاس من

یاس من

قهرمان های مامان

خانم و آقای  ورزشکار کنار دوستشون محمد و مربی شون خانم ارده ایی


فیلم MEMENTO

دیروز فیلم memento  رو دیدم. کاملا استثنایی ، مهیج و پیچیده بود. عالی از نظر ساختاری که کارگردان خلاق با زیرکی تمام فیلم رو تیکه تیکه کرده بود و از انتها به ابتدا اونو نمایش داد. هر چی بیشتر تماشا می کردم ، بیشتر گیج می شدم و البته بیشتر کارگردانش رو تحسین می کردم.

موضوعش هم جالب بود. مردی که حافظه کوتاه مدت نداشت!!

چنان ببینده رو  درگیر و میشه گفت گیج میکنه که خود من دو دفعه پشت سر هم نگاهش کردم.

این فیلم منو یاد فیلم های"بیست و یک گرم " و " بلوار مولهلند" انداخت که کارگردان با شکستن زمان به زیبایی اثرش اضافه کرده بود. ( فیلم اول فوق العاده بود ولی فیلم دوم رو دوست نداشتم چون آخرش احساس عقب موندگی و گیجی داشتم با اینکه چند بار نگاش کردم!! )

شاید به این دلیل فیلم memento رو بعد از مدتها خاک خوردنش تو کشو انتخاب کردم  و با وجود کلی کار نشستم  و تماشاش کردم که چند روزی بود در مورد یه خانم به ظاهر دوست این جمله رو تکرار می کردم که حافظه کوتاه مدت نداره!!!


خدایا شکرت به خاطر همه چیزایی که بم دادی ، اما برای من بدیهی شدن مثل حافظه کوتاه مدتم.



داداش کوچولوم تولدت مبارک

داداش گلم

رضای عزیزم

دار و ندارم  توی دنیا تو یه دونه برادری. تویی که دعای هر روز منی. تویی که هر روز دلم برات تنگ میشه. و هربار یه چیزی هست که منو یاد تو بندازه و خنده بیاره رو لبهام یا قهقهه(مثلا تماشای اخبار ناشنوایان) تویی که دلم می خواست تو بچگی هام بودی و با هم آتیش می سوزوندیم. تویی که هنوزم عزیز دردونه ی مامانی و منم هنوز دارم به این موضوع حسودی می کنم. تویی که برات بهترینها رو می خوام. تویی که داداش باهوش منی . باعث افتخار منی. تویی که دایی رضای دوقلوهامی. تویی که یه راه روشن رو جلوی پات می بینم ولی بازم نگرانتم.  تویی که براش  از خدا التماس میکنم که هر لحظه حواسش بت باشه. اره با توام داداش کوچولوم . می دونی چقدر دلم برات تنگ شده. می دونی تو جواب دعاهای منی... تو آرزوی من بودی... آرزو داشتم که یه داداش داشته باشم و خدای مهربون صدامو شنید و تو رو به من هدیه داد. که بهاره تنها نباشه و یه داداش داشته باشه. داداش کوچولوی من واسه خودت مردی شدی. یه پسر خوش قدوبالا و جذاب. داداش از را دور می بوسمت هزار بار و هزار بار دیگه هم. همه دلتنگیمو تو بلغم به جای تو فشار میدم. تولدت مبارک باشه عزیزم. تولد تو یکی از بهترین اتفاقای زندگیمه. اتفاقی پر از احساس هیجان و لذت و سپاس. دوستت دارم رضا جونم.دعای من موفقیتت تو همه زمینه های زندگیته. می بوسمت به امید اینکه سال دیگه تولدت کنارت باشم.