یاس من
یاس من

یاس من

6 سال با هم




عزیزم ششمین سالگرد پیمان ازدواجمون مبارک





دوست

دیشب خوابتو دیدم. چه لحظه های شیرینی با هم داشتیم.


فقط در حد یک لبخند لبتو قسمت من کن...

اگه دیدی من رو بشناس نمیگم اینکه یادم کن



عجیبه نه ؟

منکه با کوچکترین صدای بچه ها از خواب می پرم. چرا هنوز بعد از گذشت ده روز از رمضون  صدای زنگ ساعت رو نمیشنوم؟ اگه تا قبل از اذان صبح بچه ها بیدار بشن ، سحر خواب نمی مونیم .


علی مردان خان

داستان علی مردان خان یادش به خیر.

کلی خاطره ازش دارم.

علی مردان خان

مهتاب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اتوبوس زرده

دیروز خیلی عصبانی شدم. هر چی هم آب خنک خوردم عصبانیتم از بین نمی رفت. الان هم که یادم میاد بازم کلی حرصم میگیره.

  ادامه مطلب ...

نودمین هفته عمرتون مبارک

دقیقا 630 روز پیش بود که برای اولین بارتوی اتاق عمل بوسیدمتون.


اول قل اول : یاس


بعدش قل دوم : یوسف