یاس من
یاس من

یاس من

روز معلم مبارک


شیدا جون امروز تو تنها کسی بودی که به من روز معلم رو تبریک گفتی. هرچند که من خیلی وقته که دیگه معلم نیستم. تو به خاطر اینکه من چند سال پیش یه چیزایی یادت داده بودم ، هر سال توی این روز از من تشکر می کنی و من واقعا شرمنده میشم. 

می دونی چرا؟ چون لیست افرادی که من باید ازشون قدردانی کنم طولانیه. کساییکه به من لطف داشتن و خیلی چیزا یادم دادن. چیزایی که شاید الان یادم رفته ازشون حتی استفاده کنم.

شیدا جون منم ازت سپاسگزارم که بهم یه حس خوب دادی. و بهم این جمله از امام علی (ع) رو یادآوری کردی :" هر کس به من چیزی بیاموزد ، مرا بنده خود ساخته است."

نظرات 1 + ارسال نظر
مریمی جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 09:24 ب.ظ http://kaghazit.ir

‎‫سلام عزیزم ! وبلاگت رو دیدم ؛ خیلی خوب بود ؛ تبریک !
ازت دعوت میکنم به سایت منم سری بزنی.
شاید بتونیم دوستای خوبی شیم... منتظرتم !
راستی نظر فراموش نشه !
یعنی حتما نظر بده که بفهم که رفتی سایت و یه انرژی هم بگیریم
www.kaghazit.ir‬‎

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد