یاس من
یاس من

یاس من

مامان جونم روزت مبارک




                                        ای
مادر عزیز که جانم فدای تو

                                               قربان مهربانی و لطف و صفای تو       

   هرگز نشد محبت یاران و دوستان                                       

  هم پایه محبت و مهر و وفای تو       

             مهرت برون نمی رود از سینه ام که هست
                                                              ا ین سینه خانه تو و این دل سرای تو

        ای مادر عزیز که جان داده ای مرا
                                                     سهل است اگر که جان دهم اکنون به پای تو

    خشنودی تو مایه خشنودی من است
                                                                          زیرا بود رضای خدا در رضای تو

گر بود اختیار جهانی به دست من
                                                                     می ریختم تمام جهان را به پای تو



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد