یاس من
یاس من

یاس من

روحتان شاد


دوستان عزیزم

                       سمانه محرابی

                                            اهورا قلی پور

                                                                شیوا مینویی

                                                          همیشه در قلبم ماندگارید دارید.


  دوستتون دارم. دلم براتون خیلی خیلی خیلی  تنگ شده.

شیوا جونم  وقتی بهت فکر می کنم قلبم به درد میاد. چقدر مهربون بودی. چقدر پایبند بودن به ارزشها برات مهم بود. دختر زیبای مو بلند خوش اندام. منوببخش هیچ کاری نتونستم برات بکنم. من شرمنده خانواده اتم مخصوصا مادرت.

اهورا جان دوست خوشکل و قد بلند اول دبستانم، تو خیلی زرنگ و باهوش بودی و خودکار. حیف شد عزیزم . حیف شد که زیاد باهم نبودیم.

سمانه عزیز دوست کوچکم. برای خودت خانم دکترشدی . همیشه بزرگتر از سنت رفتار می کردی، کاملا عاقلانه. مامانم  دوست داشت مثل تو باشم.

خدای مهربونم این سه تا دختر گل رو ببخشای و بیامرز. الهی آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
خاموش یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 02:05 ق.ظ

به هرکس که می نگرم در شکایت است ،درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد