یاس من
یاس من

یاس من

تولد دو سالگی تون مبارک


پنجشنبه یازدهم مهر نود و دو فرشته های مامان دو سالشون شد

یاس من تولدت مبارک
 
بوس بوس
یوسفم تولدت مبارک
 
بوس بوس 

تولد تولد تولدتون مبارک
مبارک مبارک تولدتون مبارک
جشن تون جشن تولد تموم شادیهاست
جشن تون شروع یک روز مقدس خداست

تولدتون مبارک تولدتون مبارک




نظرات 3 + ارسال نظر
تولدتون مبارک یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 02:03 ق.ظ

...........♥_______________________$$$
________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$
_______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$
_______$______________$$$$$$$_______$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$____________________$$$$$$$$$$
______$_______________________$$$$$$$
______$_________________________$$___$
______$______________________________$
__$$$$$$____________________________$$$$$$
_______$_____$$$_____________$$$______$
____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$
_______$____________$$$_____________$
________$$_________________________$
______$$__$_______________________$_$ $
_____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
__________$______$____$$$$$$$$$
__________$_______$__$$$$$$$$$$$
__________$________$_$$☻$$$☻$$$
________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $
______$$_______$$___$__$»♥«$$________$
______$_________$$$$$__$$$$$__________$
______$_________$_____$$$$$$__________$
_______$________$____$$$__$$$________$$

هلیا شنبه 13 مهر 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

بالایی من بودم

[ بدون نام ] شنبه 13 مهر 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

عزیزم تو چرا گوشیت خاموشه؟
چند بار زنگ زدم برا تبریک تولد .
ایشالا هزار سال سالم و سلامت باشن کوچولوهای نازت .

ممنون از لطفت. ایشالا تولد دخترت. ببوسش
پسری گوشیمو تجزیه کرده . سیم کارتمم شکونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد