یاس من
یاس من

یاس من

نمی دونم چرا

بخاطر دوقلوهای عزیزمون مجبور شدیم خونمونو بزرگتر کنیم. همین روزا هم اسباب کشی داریم و می ریم به یه خونه جدید. دغدغه خونه پیدا کردن و خونه رهن دادنمون شده بود استرس روزانه من. می ترسیدم بچه هامون به دنیا بیان و هنوز اتاقشون آماده نباشه. تا اینکه ...

بخاطر دوقلوهای عزیزمون مجبور شدیم خونمونو بزرگتر کنیم. همین روزا هم اسباب کشی داریم و می ریم به یه خونه جدید. دغدغه خونه پیدا کردن و خونه رهن دادنمون شده بود استرس روزانه من. می ترسیدم بچه هامون به دنیا بیان و هنوز اتاقشون آماده نباشه. تا اینکه یه روز یعنی یه شب همسرم اومد خونه و گفت یه خونه عالی پیدا کرده و اونقدر ازش تعریف کرد که نزدیک بود بدون دیدن خونه بهش بگم برو قرارداد رو بنویس. اما از اون جاییکه عالی آقایون شاید در بهترین حالت خوب خانما باشه با این وضعی که نمی تونم راه برم با هر سختی که بود فرداش رفتم خونه رو دیدم. آخه بحث یه سال دو سال زندگیه. البته خونه در حد و اندازه های تعریفایی که ازش شده بود نبود!! ولی خب قابل تحمل بود و توی شرایط اضطراری ما میشه قبول کرد که عالیه.(اینم به خاطر اینکه خیلی دوستت دارم عزیزم) 

اما نکته جالب توجه اینکه خونه در حد افتضاحی کثیفه.خانم خونه داری که فعلا اونجا زندگی می کنه و سه تا بچه با فاصله سنی یک سال داره!! احتمالا از وقتی که تصمیم به جابه جایی گرفته دیگه کار تمیزکاری منزل رو تعطیل کرده و به جاش وقتشو کنار آینه و سالنای زیبایی صرف میکنه. 

با اون همه آرایش و پیرایشش  فکرشم نمی شد کرد که بانوی یه همچین خونه کثیف و چرب و پر از جرم و... باشه. 

مگه ما مسلمون نیستیم؟ مگه پاکیزگی نصف دین و ایمونمون نیست؟ مگه ما ایرانیا ادعای تمیزی و پاکیزگی نداریم؟  

چطوری میشه به این جور خانمای خونه دار گفت کدبانو ؟ واقعا نگران سلامتی خودشون و خانوادشون نمی شن؟  

حالا خدا رو صد هزار مرتبه شکر که صاحب خونه قبول کرده خونه رو رنگ بزنه و کابینتا رو عوض کنه. وگرنه با این شرایط بنده باید دست به دامن خانواده هامون می شدیم که بیان تمیز کاری.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

سلام بهار بانو
حتما" این روزا کوچولو ها حسابی دستو بالتو بستن ،خدا حفظشون کنه ، خسته نباشی وخدا قوت ، مراقب خودت باش ...

چای داغ یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://chayedaq.blogfa.com

ما هم دنبال خونه ایم

علیرضا یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://4malite.blogsky.com/

خونه نو مبارک
راستش منم گاهی از این چیزا که میبینم تعجب میکنم
خونه ما همیشه مثل دست گل بوده
هر گوشش گلدون و گل
اما بعضی خونه ها...
البته اگه بهشون گفت خونه ...
امیدوارم بتونم قدر مادرم رو بدونم !

رزاس چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://rozas7.blogsky.com

سلام بهاره جان.امیدوارم خوب خوب باشی عزیزم.
مواظب خودت و نی نی ها باش

مهرداد دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

سلام بهاره
خدا رو شکر که مشکلتون حل شد . منم مشکل مشابهی دارم که کماکان پابرجاست ، دعا کن حل بشه .ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد