یاس من
یاس من

یاس من

انتقال صفات

هر چیزی قابل انتقال هست. صفات هم قابل انتقالند. یه نفر به شرطی می تونه صفت محبتشو به دیگران منتقل کنه که بذر این صفت رو درونش داشته باشه.

سیستم مکانیزم طبیعی به این صورت کار میکنه که با فاعل کاری نداره بلکه با فعل کار می کنه. مثلا اگر یه نفر از اینکه کسی سرطان گرفته خوشحال شه!! اون بخشی که به او خدمت می کنه ، میگه تو از سرطان اون خوشحال شدی ، پس سرطان چیز خوبیه و همه تلاششو می کنه که خودشم سرطان بگیره!

کسانیکه از موفقیت دیگران خوشحال می شن یعنی اینکه این سیستم داره خوب عمل می کنه و کساییکه از رنج و ناراحتی و بیماری دیگران خوشحال می شن ( معلومه که انسان نیستن ) این سیستم اون موضوع رو ازشون دور می کنه!

در خانواده اگر بچه ای کار بدی انجام داد برای اینکه شخصیتش آسیب نبینه باید با فعل برخورد کرد و گفت : "این چه کار بدی بود که تو کردی؟ یا این چه حرکتی بود؟ " نگیم : " تو چه احمقی که این کار رو کردی! یا تو چه بچه بیشعوری هستی که این کارو کردی! " ، بلکه فعل رو محکوم کنیم تا سیستم درونی او به سمتی بره که دیگه اون اتفاق پیش نیاد. در صورتی که فاعل محکوم بشه شخصیت خرد میشه.


به امید روزی که همه از شادی  و موفقیت هم خوشحال شن تا همه از نتایج اون بهره ببرن.



نظرات 2 + ارسال نظر
روزگار سبز من دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.mygreenlife.blogfa.com

چه سمینار خوبی. کاش بیشتر در موردش بنویسید.

به نظرم فقط همین قسمتش به درد ما می خورد.اگه دوستم بازم رفت و بم گفت حتما می نویسم.
خیلی خوشحالم که خوشتون اومده

روزگار سبز من یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 06:37 ق.ظ http://www.mygreenlife.blogfa.com

خیلی عالی بود.
میتونم بپرسم خودتون این مفهوم رو بهش رسیدین یا جایی خوندین؟ اگه خودتون نوشتین میشه اجازه بگیرم این مطلب رو بنویسم؟ (البته منظورم کپی پیست نیست)

نه از خودم نیست. یکی از دوستام توی یه سمیناری شنیده بود واسه من تعریف کرد. منم اینجا نوشتم
خواهش می کنم. اگه خواستید شما هم می تونید ازش استفاده کنید و بنویسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد