یاس من
یاس من

یاس من

اولین سینما رفتن تون مبارک

دیشب دو قلوهای مامان برای اولین بار رفتن سینما، برای تماشای فیلم شهر موشها . اصلا فکرشم نمی کردم که 2 ساعت روی صندلی بشینن و فیلم تماشا کنن. براشون حسابی جالب بود . البته یوسف از " اسمشو نبر " ترسیده بود و اومد توی بغلم. یوسف عاشق " کورول موش " شده و یاس هم می گه به من بگید " صورتی ". به بابا شونم می گن " مشکی " و منو هم " نارنجی " صدا می کنن. اییشش بدم میاد...




دیشب دلم بچگی هامو می خواست . بی اختیار چند قطره اشک هم ریختم .فقط نمی دونم چرا همه پیر شده بودن بجز اسمشو نبر!!

نظرات 1 + ارسال نظر
هلیا یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

عزیزم ...
این وروجکا انقد خانوم و آقا شدن که رفتن سینما ؟؟؟
انگار همین دیروز بود که زنگ زدم بیمارستان تا تولدشونو تبریک بگم .

آره عزیزم فقط پدر من در اومده . هر کی ازشون می پرسه اسمتون چیه؟ می گن : آقا یوسف و یاس خانم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد