یاس من
یاس من

یاس من

بعد چه اتفاقی افتاد؟

هر وقت که در مورد تربیت بچه هام فکر می کنم ، کتاب می خونم یا صحبت می کنم ، بیشتر به این موضوع ایمان میارم که تربیت کودک از سالها قبل از تولد اون شروع شده و مهمتر از همه اینکه چقدر به تربیت والدین او و محیط بستگی داره.

برنامه نویسی دوران کودکی

از نمی توانم دست بکشید

خدایا کمکم کن تا بتونم به بهترین نحو ممکن از پس این مسوولیت بزرگ و مهم بربیام. از اینکه بهم اعتماد کردی و من مادر یاس و یوسف شدم به خودم می بالم. می دونم که اراده الهی تو این آرزوی قشنگ رو تو دلم گذاشته چون قادر به انجامش هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
روزگار سبز من یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.mygreenlife.blogfa.com

به به چه فرشته هایی.. چه اسمای قشنگی...
خدا نگهدارشون باشه ایشالا

من هم دقیقا همین نظر رو دارم. من میگم بچه ها آینه تمام نمای درون پدر و مادر هستند. ما تا خودمون رو تربیت نکنیم بچه ها تربیت نمیشن و این یعنی اینکه تربیت بچه ها از مدتها قبل آغاز شده....

ممنون خدا فرشته کوچولوی شما
نیکا
رو براتون حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد