یاس من
یاس من

یاس من

الهی سپاس


خدایا به خاطر همه چیزایی که بم دادی و ندادی شکر


واسه اینکه بهاره هستم شکر

واسه همه فکرای خوبم شکر

واسه میل به تحولم شکر
واسه همه کتابای خوبم شکر

واسه تن سالمم شکر


واسه بودن آقای ات ساین شکر

واسه همه مهربونی هاش و حمایتهاش و تکیه گاه بودنش شکر

واسه همسر بودنم شکر


واسه دوقلوهام شکر شکر شکر شکر

واسه یاس ناز و نازنین و نازدار و خوشکل و وروجک و خوردنی ام شکر

واسه یوسف آقا و مهربون و دوست داشتنی وخوشمزه و محجوب ام شکر

واسه مادر شدنم شکر

واسه مادر بودنم شکر


واسه سایه مامان شکر

واسه همه از خودگذشتگی هاش و فداکاریهاش و نگرانی هاش و سختگیریهاش و راهنمایی هاش شکر

واسه دختر مامان بودنم شکر


واسه داداشی گلم شکر

واسه مشورت دادنهاشو و خندوندناشو و دلسوزی هاش شکر

واسه آجی بودنم شکر


واسه همه محبت ها و مهربونی های خاله های خوبم شکر


واسه همه خوبی های خانواده آقای ات ساین شکر


واسه همه دوستای خوبم شکر


واسه همه چی شکر شکر شکر شکر  شکر


الهی شکرت


نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 01:36 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

سلام
راجع به سوالات قلاب بافیتون:
من تا حالا با قلاب برگ نبافتم اما تو نت سرچ کنی پیدا میکنی.
کلاه فرنسوی چیه دقیقا؟!

برای تو سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 11:47 ب.ظ http://dearlover.blogfa.com/

واقعا سپاسگذار بودن خیلی خوبه حتی به نظرم یک انرژی مثبت فراونی داره که حس خوبی میده

erfanf50 دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

باسلام خوب هستین میخواستم بگم که اگه شما بخواهین با هم یک وبلاگ گروهی بسازیم
www.erfanf50.blogfa.blogsky.com

اگر قبول کردید لطفا بیایید پیام بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد